20120608

study week dah mula

Salam kepada semua.

Semua orang memerlukan semangat untuk belaja. Entah semakin hari ni aku makin hilang konsistensi untuk paksa diri untuk belaja. Entah lah, kadang2 kawan tegur jugak aniq kau nie macam rajin sgt nie. Tapi walaupun macam tu aku tahu usaha aku masih belum cukup. Tak sama sekali masa aku nk menghadap peperiksaan spm satu masa dulu. Kalau aku nak ambik periksa esok pun tahu aku belum sedia lg. Ya Allah, aku memerlukan semangat untuk teruskan lagi. :(

Exam in : 5 day

3 comments:

  1. Semangat, semangat, semangat. Nahhhh amik semangat tu hehehhe. aniq, semoga berjaya ;) InsyaAllah everything gonna be alright.

    ReplyDelete

Followers