20110623

apa dan mereka

apa kata mereka
I : mereka lempar kata-kata keras. kau berlakon seakan-akan tunggul hidup mendengar cacian mereka. dalam hati kau bersabar dan redha akan lemparan mereka
II : mereka terus pergi melupakan orang sekeliling, menyatakan hidup ini penuh dengan perkara baru yang harus mereka tinggalkan yang lama
III : semahu mahu tidak. masalah pasti ada, di situ di mana mereka berkata kesilapan berlaku dan mereka mengingatkan kita belajar darinya
IV : mereka mahukan masa dan sukar untuk puaskan hati mereka kerana masa setiap mereka adalah sama seperti kau
V : perjalanan mereka masih panjang namun kau harus ingat kenapa mereka akan sentiasa ada di situ melihat, menegur

mereka kata apa
I : dah lama tak lepak dengan bebudak palam keje membahan membe. haha.. smalam lepak kat BRJ dengan dorang catch up with life. dah sebulan lebih x jumpa ;) seyez rasa dah tua tetiba pulak bukak table cite politik. mia smalam : laimi, arep, kretek, eub, telure, karam. *weyh Karam baju Wild Chanel kau ada lagi aku simpan, nak je ak wat harta.
II : KCI guys, korang dah semakin bahagia dengan pasangan memasing. memang dah tak ingat kawan-kawan(no hard feelings). baguslah, nway aku doakan korang terbaek! sampai ada yang cite kat aku sibuk nak kawin dah (diarap insan berkenaan terasa). Lepak la dulu tunggu aku dapat awek baru. hahaha.. tak boleh nak salahkan sesapa lah, sebab memang semua course stat laen2. nanti ada masa nanti insyalah aku plan another reunion. ais kepal kampung baru dah lama tak rasa.
III : memang betul menguruskan masa dan jadual, senang cite berdikari tu bukan lah senang. sekarang nie dengan aku yang tengah sibuk penuh dengan urusan 'masa depan'. memang banyak benda belaja. maksudnya banyak buat silap la tu. tapi kalau orang lain pernah buat sebelum ini why cant you.
IV : sebenarnya kes masa nie problem dengan backpacking bulan 7 je. draft itam putih yang Eron buat abis error aritu. #shit. pastu macam aku tengah tersempit nak buat lesen dalam bulan tu jugak. insyalah tengah try tengok balik schedule. everyone has 24hours dude -.-
V : sorri for ignoring those stuff, but all that is in the past.

No comments:

Post a Comment

Followers