20110405

hidup itu satu pembelajaran

Was it you who spoke the words that things would happen but not to me
Oh things are gonna happen naturally

And if I never ever hear them ring
If nothing else I'll think the bells inside
Have finally found you someone else and that's okay..
music video:
life is a learning experience.
cuba cuba dan cuba lagi!

segala apa yang berlaku sekarang aku terima je. sebab mungkin semua nie kehendak-Nya untuk aku belaja sesuatu dari keputusan yang kita buat..

1. aku tengah berlatih nak betulkan masa nie. and aku dah ada solution. pasnie nak cari keje kat tempat jauh pastu paksa diri suh bangun awal pergi keje. lama-lama confem liat2 aku pun akan terbangun jugak. maksud nyer kene cari keje kat tempat jauh lah

2.recesky tlr. da mengidam..da mengidam..
film-Kodak Ektacolor Pro 160
rexesky tlr diy


3.gie men jejauh.. aritu takde duet nak beli.. tunggu dapat gaji lah. ada satu baju sebijik macam Martin Johnson Boys like Girls pakai masa pepsi concert aku usha aritu!!

somehow aku da minat post gamba sejak ada tumblr nih! haha.. sorry guys banyak sangat gamba. dah bercampur aduk aku pun x taw post nie berkaitan ngan apa??

No comments:

Post a Comment

Followers