20110222

esok masih ada

 Live on Radio 1.
Its Bloc Party coming to you again....
****
 tak mahu atau tidak cuba adalah dua benda berbeza
tapi untuk masa sekarang nie aku hanya serah pada takdir je lah.
kalau tengah berlayar orang cakap follow the flow,
orang cakap kalau ada jodoh pertemuaan tu satu hari nanti ada la chance.
haha.. cewah, sebab hakikat bukan nya aku tak pergi rapat-rapatkan diri aku.
cuma its just satu langkah demi satu langkah.
tapi kalau lagi cepat lagi bahagia hidup aku. hahaha...
 ok, tak dapat pun tak kempunan.
they say slowly while u're enjoying it, no need to rush onto things.

grew up aniq!!
aku dah malas nak memain cam budak-budak sekolah nak pasang kiri, pasang kanan,
nanti-nanti dah itu lah dah inilah.
apa kau ingat dunia je? takde akhirat lagi, nak kumpul dosa bebanyak dah tua nanti baru nak taubat??
cakap la lambat ke apa tapi aku lagi prefer nak fikir masa depan sekarang.
ye lah cik abang oii.. kalau kau tak lepas asasi dah sibuk-sibuk nak kawin(sesiapa lah)
hang nak bagi makan apa anak bini??
nie haa. asasi lagi dua minggu nak abis. hang da pi ready tuk final lum? baca buku sumer dah leh hafal satu konteks?? nak duk wat fizik pon tercirit-cirit lagi.. hahaha..
 untuk aku, kalau lah diberi pilihan. ohh bukan aku ye. korang lah,
kalau timbul soalan  'kau nak aku pilih kau ke kareer'
aku cakap kareer sebab tu lebih menjamin masa depan kau.
tapi kalau dah korang dah tau korang dah elok sumer,
yang penting bagi aku asalkan kau hidup bahagia lebih senang nanti.
 kau happy aku pon happy,

p/s: orang yang nak kawin awal tu, nanti  hantar aku postcard bile kau da travel satu dunia

2 comments:

  1. tengok miss jj punya postcard, remind aku kat sorang kawan aku yang kata nak travelled satu dunia ngan pasangan die. ;)

    ReplyDelete

Followers