20110213

CNY lomo outing

silamat tahun baru cina!!
waktu-waktu nie aku berpeluang tuk ikut satu lagi siri lomo-outing.
hai, untung ada hobi main lomo nih.
(tersengih sekejap)
makin ramai kenalan dan makin ramai sifu-sifu, otai-otai power men kamera analog nie.

hari itu merupakan hari aku menambah koleksi awek aku yang baru.
bapak gatal mamat nih? kasanova ape...

yashica gsn electro 35 - awek baru!!

okay-okay aritu sebenarnya aku dapat kamera nie lambat sket.
soo tak sempat nak try snap dengan camera baru nih.
tapi nasib baik dengan adanya kawan (sayang korang lah)
hari tu merupakan hari pertama jari-jemariku merasa
tiga jenis kamera lomo berbeda.


adik beradik sampler (dari kiri) - action sampler (amirul hafidz), supersampler(muadz)


lomo fish eye 2(momoe)

kan kan.. untung aku pegi lomo-outing aritu.
tak perlu keluar camera pon. haha...
destinasi lomo outing kali nie adalah sekitar Lembah Klang.
masjid jamek - central market - petaling street - tokong cina - central market



 
 action sampler beraksi




 fish-eye tunjuk bakat



anyway thanks to all participant yang datang pada ari tu!
serba-serbi gamba dilekat, nak tengok yang laen. bukak kat facebook.
hope to see you guys next time around :)
lomo onn!!


No comments:

Post a Comment

Followers