20101207

30 soalan

30 yang perlu dijawab.

Thanx to syahiraidora for the tag .. :)

1. Bekas kekasih saya adalah:
suka gelak banyak. (ye kot)

2. Saya sedang mendengar:
senyap gila nak mati. confirm cuti sume tido mati nih..

3. Mungkin saya patut:
pasang lagu kuat2 suruh bangun. mak aii, senyap nyer...

4. Saya suka:
tengok orang senyum. sumpah cair kalau awek tu baik ngan saya. laughter is the best medicine :)

5. Sahabat-sahabat baik saya:
orang yang rapat .

6. Saya tak paham:
asal malam semalam aku rasa nak demam??

7. Saya kehilangan:
jiwa yang dulu hilang..

8. Ramai yang berkata:
banyak kot. entah? duk pangkah-memangkah jer.. haha

9. Makna nama saya:
terpuji yang kacak lagi menawan hati.. :D

10. Cinta itu adalah:
milik Allah ---> setuju kata idoraaa!

11. Di suatu tempat, seseorang sedang:
berfikir dan betul-betul perah otak

12. Saya akan cuba:
untuk menjadi lebih baik. serius!

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud:
kalau benda tu ada, memang tak kan pernah hilang.. memang SELAMANYA

14. Telefon bimbit saya:
adalah penggera alarm saya.. kalau xde tak bangun subuh aku.. thanks telefon!!

15. Bila saya terjaga dari tidur:
terus tengok pukul berapa.

16. Saya paling meluat apabila:
kita cakap dia buat bodo. sape suka camtu?

17. Pesta/Parti adalah:
bukan liar kan? haha... event untuk dedicate to someone. :)

18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah:
hamster dulu masa kecik abg bela..

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah:
zaman kanak-kanak. main je keje, balik tadika bukak cite kartun, pastu makan minum, tido, total masalah = zero. *clap...

20. Hari ini:
pagi yang sunyi. ohh today is earth hour. sama-sama menyokong! (laptop nie x guna elektrik kan?)

21. Malam ini saya akan:
baru teringat, tutor banyak gila kot, baru dua minggu.. *aish

22. Esok pula saya akan:
bangun dan siap pegi kelas.

23. Saya betul-betul ingin:
hilangkan rasa ni. sooner or later

24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini:
baru bangun tido mamat nih.

25. Pusat membeli-belah atau arked permainan:
elaun bila nak masuk???? oh stil x puas hati kalah ngan nurul kat arked - game on girl!

26. Makanan Barat atau Jepun :
dedua boleh. jepun sushi sumpah sedap.

27. Bilik yang terang atau gelap:
tengok keadaan.

28. Makanan segera adalah:
sangat sedap! memang tamba gemok la pasnie.. haha

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
aku nak demam lah malam nie.

30.Siapa yang anda mahu tag?
semua orang!!

No comments:

Post a Comment

Followers