20100512

Buli, xde mangsa xde pembuli

Gamba nie x menunjukkan ape2 tp cuma apabila Fadli menjadi model cite aku kali nih..

sebelum aku berceloteh pendek nih, aku mmg x suka buli2 nie.
jujur aku ckp masa aku kat skola agama aku pena fuck pembuli nih(skola rendah).
dorg rasa diri dorg inferior sgt sampai aku rasa cam nak sepak jer dorg..
die sebenarnyer bukan ape, cuma seorang manusia yang nak bajet hebat ngan membuli manusia yg laen.
tapi memang betul lah, aku dulu kene buli kuat kot.. sampai bergado.
tp bile aku masuk form1 aku lak nak buli org lain..
victim aku = azril rosli
aku mmg nak minta maap bebanyak la sebab perangai aku yg cam sial dulu
tapi nak wat camne an.. klau aku x buli die dulu, mungkin aku x rapat cam skrang kot.
mase aku form 2 aku mmg rapat la ngan si Azril nie.. mangsa buli aku.. hahahaha
pastu pas pmr die belah gie MCKK.. bapak la skola nak up jer..

 gamba nie bukan nak promote celcom broadband atau ape ohh, tapi cam nak tunjuk yang si Syahmi nie buli si Noraini. hahaha... aku pon sekali.. YEAH!!!
pelik tapi benar, kalau korg jadi senior pon ader rasa senioriti.. (HEM)
hahaha... walau camne pon kalau kite x pijak pale dornag nanti dorang pijak pale kite.
cam dulu kat Saser, igt x adik2 kite buli kite yang lebih senior..
sedih aku tgk keadaan nie. tapi nak wat camne, redha je la sebab nak SPM..


aku da ckp dalam dunia nie yang kuat akan menang ke atas yang lemah..
soo... my final piece of advice : jgn la jadi mereka yang lemah nie.. ;p

aku bukan nak promote korg jadi pembuli. tapi kalau ko terlibat dalam businees pon same oh.
kalau syarikat korg lagi besa mesti makan syarikat kecik nyer.
kalau korang ader cable mesti lanyak yang xde cable nyer..
kalau korang order nasi ayam xdpt ayam mesti korang tension nyer.. ???

tapi kalau leh. marilah kita sama2 hentikan buli!! yeah!!
belia benci buli..hahaha

No comments:

Post a Comment

Followers