20091230

Kisah empat segi bulat

AL-KIsahnya...

       Tgh dok cuti nie, rasa mcm sumer member tgh terkenang kisah lama.
Ye la, mana x nyer sekolah da abis jadi macam org hilang arah tuju la..

aku pon time cuti nie bkn ader apa pun nk buat, soo tlg la parents aku cat umah.
Yup, cat umah baru..Hohoh..mmg awal2 tu semangat la.
Tapi lama2 tu jd letih pulak(malas cover je)
Tgh sibuk dok cat teringat kisah lama kat klas 5 iota.
kelas yang menang terbersih la.. tima kasih kat jasa member sumer

from zero to hero la katakan.. mana x nyer masa form 4 aku igt lagi klas 4iota
pernah dinobatkan sebagai kelas yg plg kotor.


citenyer masa tgh cat malam tu
aku naik berbulu dgan Jjo. ntah knape pon aku lupa.
aku pon ape lg, baling berus cat kene baju die.
tapi part yg plg sedih tu ialah Jjo keja aku and dapat kenekan baju Italy 06 aku.
Baju tu my precious ohh..

revenge la kene. Kita berkejaran sampai aku cam da penat gile. Pengalaman nie memang aku x dapat lupakan.. haha...
da la baju tu aku syg beli masa Italy mng World Cup 06 dulu.
skang baju penuh memori tu dah jadi kain burok da.
Sedih giler...sob...sob....

Paper pun..itu tetap kenangan berharga... Tribute to Jjo!!

Status currently : Ngantuk giler...

No comments:

Post a Comment

Followers