20090904

Hot-Peri-Peri

EXTRA HOT PERI PERI

Selamat berpuasa kepada sumer muslim.
Rsa nyer blum terlambat lagi aku nk ucapkan.......
nie nak cite satu bendea ah.....

pasal berbuka kat luar....
time 2 nget da ajk awal2 da.(asal ko kuar awal sgt, lapar siot)
1400
Janji kul 4 baru kuar.....

1500
Lek lu ada sejam lagi. Sambung maen game jap. x puas hati tul ah. dari tadi asik x dpt beli pemain je. Aston Villa mmg x de nama lgsg pemain x nk dtg (tgh maen FootballManager nie).

1600
Abis aku. da kul 4 da. janji kul 4. aku pun gerak ah (mls gile siot). paksa tahan lpr. huargh...

1700
baru sampai klcc. mmg lambat sejam ah. time sampai nmpk si eron lak. ntah die buat aper ntah?
lalu tepi bk. hmm mmg angin ah. bau die menusuk sial..... jumpa si carot ngan shin kat dpn toyrus. kecewa tul time 2. igt si shin nie ajk ramai. x de ah sgt. 2 ekor je. kitorg pun jalan ah gie cari kedai makan. pasai x sbr nyer pasal.

1800
tgh cari kedai makan. perah otak nyer pikir, akhir nyer si shin ajk gie mkn nando. ktrg pun ikut masuk. aku punya x tahan, da la org dalm tu x pose. (lapar gle)
memberanikan diri, ktrg reserve ah satu tempat, bkn buat pe pun, lpk je. Time tu aku baru trigt aku x solat agi. Mginsafkan diri, aku pon mintak si carot lepak lu kat dalm.

x leh tahan tul, time aku abis solat tb2 ada pak cik 2 paggl aku dlm surau tu. die ckp die dtg dari jauh(Sabah ke Srwk??) cari keje. Die x de duit. Dlam ati aku ada gak rasa kesian tp ada gak trpikir kalo2 die menipu(zaman skang bkn leh caya pun).

aku ckp nnti aku dtg balik. jumpa si shin ngan carot, aku story. Shin ckp x yah caya org 2. Tu la psl. Aku pon biar buat x tahu. Sdr2 je da berbuka. Hei... mmg aku tg2 time nie.

Kitrg pun lps buat financial planning (hahaha... jimat gak ah) balun abis ah. Nasi die bg mmg ciput tp puas ati gak ah. Plg x tahn die nyer sos. Mmg pedas tul(Extra Hot)!!!!

2000
abis sume jln2. kitorg berangkat pulang. huarghh kenyang gile.....
time dlm train tu aku trigt kisah si pakcik dalam surau. Apa jadi kat die ah???



No comments:

Post a Comment

Followers